luni, 11 august 2008

Atentie, contine urme de egoism. Doar urme.

Eu: Oare cum am ajuns sa iubesc o persoana care e in stare sa omoare?
Tot eu: Nu stiu, dar drumul n-a fost anevoios. La un moment dat, treci si peste lucruri d-astea. Dar te socheaza. Te socheaza si te marcheaza. La un moment dat, ti se pare interesant sa saruti maini pline de sange. Sa simti si tu gustul metalic al sangelui. Sa fii si tu partas la crima. Chiar daca omorul s-a petrecut inlauntrul tau. Asa e si mai interesant. E un fel de sindrom Stockholm. Te incita puterea criminalului, pentru ca traim cu impresia ca puterea e transmisibila.

Eu: Dar a fost o crima cu premeditare?
Tot eu: Nu cred. Cred ca nici nu si-a dat seama ca l-a omorat. Cred ca numai mie mi-a mirosit a sange. Dar nu conteaza. Constient sau inconstient, premeditat sau din culpa, o crima ramane o crima. Si am dovezi. Toti cunoscutii mei stiu ca era acolo. Era destul de evident. Si acum nu mai e. Simt un gol. Ma simt scobit.

Eu: Dar cum dracu` a reusit sa il omoare? Asta era destul de puternic.
Tot eu: Asta ma intriga si pe mine. Crescuse in mine de cand aveam 15 ani. Iti dai seama cat de inradacinat era. Dar, dupa cum ti-am zis, e o persoana foarte puternica. Si nu l-a omorat oricum. A facut-o cu brutalitate, perseverenta si cred ca, pe undeva, si cu placere. A stors fiecare picatura din el. Si isi umplea ochii cu imaginile astea. Ti-am zis, foarte socant, foarte brutal. D-asta a si murit saracu` asa repede.

Eu: Dumnezeule mare, ce oameni si pe pamantu` asta. Macar lumanare a avut saracu`?
Tot eu: Nu, ca n-am stiut cand a murit. Totul a fost pe nesimtite. Si stii ca pe un criminal nu-l intereseaza lucrurile astea. Nici macar numele mortului n-a mai contat. Nici cum il chema nu stia.

Eu: Da` chiar, cum il chema?
Tot eu: EGOISM. Toata lumea il stia. Crescuse mare si frumos. Si uite si tu, a murit in floarea varstei. N-a mai ramas nimic din el. Poate doar urme. Dar irelevante.

Eu: Si ce ai de gand sa faci cu criminalul?
Tot eu: Ce crezi ca pot sa ii fac? Sa-i multumesc!

2 comentarii:

Babacool spunea...

Imi place ca esti un tip deschis. Si ca reusesti sa comunici cu tine insuti in situatiile controversate din viata ta.Bravo, sunt mandra de tine!Evoluezi tot mai mult!
te pupic dulcic :*

goe spunea...

se intampla de multe ori ca din urme sa se mai nasca si creasca tot felul, depinde ce urme sunt. atentie! uremele sunt periculoase!